Ain't no sunshine when she's gone

Kak. Afscheid.

's Avonds laat afscheid nemen. Wachten op iets vervelend, er geen zin in hebben en weten dat het moet. Dat het sowieso zal gebeuren. Daar worden mensen rusteloos van. En stil. En triest.

We nemen de bus naar de luchthaven en onderweg pink ik al een traan weg bij de gedachte dat ik er weer alleen voor sta. Geen bruisende Ellen meer in mijn buurt.. Pfff..

We laten ons nog een laatste keer masseren (2 keer zelfs) in de grote lederen massagestoelen in de vertrekhall en dan is 't zover. 3 dikke dikke knuffels. Ik draai me om en zoek afleiding in de bordjes met pijlen in allerlei richtingen. Ik weet waar ik heen moet maar focus me toch heel fel op het symbooltje van de bussen.

Op de bus is het koud en mijn enige truitje met lange mouwen is niet warm genoeg. De rits van mijn lievelingszak breekt af (die zwarte met vrouw met hoofddoek) en het regent. En ik ben doodmoe. Ik gun mezelf 1 avond om zielig te doen en sip te zijn.

Morgen ga ik er weer tegenaan. Ik stuur een postpakket naar België en maak plaats in mijn rugzak voor nieuwe avonturen. Ik vlieg naar mijn geliefde Bali en maak daar een plan voor de komende maanden. Dat is het plan. I love it already.

Reacties

Reacties

Ann

kop op Astrid!!! Terug naar Bali en dan nog genieten van al het moois! Hier ist 8 graden en regen, regen, regen... dus nog meer redenen om te genieten van de mooie landen waar je nu vertoeft!
dikke knuffel
Ann

papa

het vewachte en voorspelde dipje komt eraan; nu maar gauw weer terug naar Bali (de hoeveelste keer al: krijgt ge nog geen afslag bij Air Bali ?) en dan weer (onder) duiken in het warme water en de daar al opgebouwde menselijke warmte ...
als ge zo'n verhalen post, dan missen we u hier ook ...
heb ondertussen de link voor de foto's van Alice en Staf doorgestuurd: krijgt ge ook warm van !
dikke kus van Herry !

saskia

lieve snoopy

allee probeer je maar terug wat te ammuseren. Hier alles zoals altijd!! En anders ja dan kom je maar terug zeker!!!
dikke knuffel saskia

Tania

Hey hey, hoop dat het afscheid al wat verwerkt is ondertussen, maar ben er zeker van dat het paradijselijke Bali daar wel voor zorgt. Pas maar op, straks wil je niet meer terug! Geniet er nog van, het zal al veel te rap gedaan zij binnenkort, ni? En wie weet wordt het plan wel te blijven op Bali tot januari en daar even iets verder uit te bouwen? Ben benieuwd...carpe diem he :-)

Astrid

Het dipje is gepasseerd, het vliegtuig heeft me op het warme Bali gedropt, ik heb gratis slaapplaats én een goed plan! 't Kan allemaal rap veranderen!

Merci voor alle lieve berichten!!

Dikke kus

roet

Lieverd,
ge zijt toch zo'n schatje hé! en maar blijven gaan! Om naar op te kijken!
Prachtige verhaaltjes allemaal, moet hier zelfs af en toe bijna een traantje wegpinken bij al dit moois!

geniet geniet geniet, enne nu ik weer internet heb is het binnenkort hopelijk weer skypetime hé!

kus

Roel

Hier in België is het anders ook gene sunshine zenne...listen to the rhythm of the falling rain...Maar de zon uit Astridstan brengt altijd wel wat verlichting. The greener the cleaner, the wetter the better! Néh

ellen

liefste krullie...
genieten meid!, want ...
na het eerste pakje friet met mayonaise, verlang je al snel weer naar tom yam soup
na het eerste ritje in de auto denk je: geef mij maar de tuktuk...
na het weerzien van familie en vrienden, zou ik toch nog liefst vanal daar bij jou zijn!!
kusjes van een nostalgische dot!

Lieve

Astrid,
Ik had 2 weken geen internet en geen astrid-stan. Ik kon daarnet weer wat bijbenen met al het moois dat jij al beleefde. Ik herken de heiwee- en afscheidsgevoelens maar ook vooral de rijkdom die je nu opdoet voor de rest van je leven !
Groetjes,
Lieve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!