Just me, myself and I

De eerste dagen blijf ik in Legian (Zuid-Bali) om er uit te rusten van de Joker-reis en grote plannen te maken voor de komende weken. Na 2 dagen beginnen de bendes in Bintang geklede Australiërs me danig op mijn zenuwen te werken. Ik ontmoet geen leuke andere toeisten en heb al een eerste dipje.. Als dit alleen reizen in Azië is, no thanx.. Op de koop toe begeeft mijn geliefde rechter Plakkie (slipper) het en vind ik pas na 1 dag iemand die het kan herstellen. Er is wel een schoenmaker in Legian maar 't is niet duidelijk wanneer die met zijn karretje passeert. Op 't moment dat je 'shoes, shoes' hoort (spreek uit soes soes), spurt je naar buiten en geef je af wat hersteld moet worden.

I have to get out of here! Gelukkig kan ik effe onthaasten bij Ann in Lovina. Zij en haar man hebben

a house with a pool in de bergen en das ideaal om af te kicken van de Bintang-terreur en mijn batterijen op te laden om er deze keer écht aan te beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!