Taraa!

Dag 18, 8 februari

Taraa!

Ik heb er even op moeten wachten maar vandaag gaat het gebeuren. Verhuizen. Ik maak mijn valiezen (3de keer) en hijs alles in de taxi. Wanneer Modest – de bewaker – de poort openzwiept voel ik dat dit een goeie plek is. Ik mag kiezen tussen een grote redelijk donkere kamer of een kleine heldere. Ik ga voor het licht! Modest en ik versleuren de kast en het bed, muskietennet erboven, kleerkes in de kast en klaar! Ik heb een 2de Nakumat (shoppingmall) date met Bart en we overladen ons dat het gene naam heeft.


Zondag is het echt heet. Te warm zelfs om aan een zwembad te gaan liggen bakken. Ik siëst de warmte weg en in de late namiddag ga ik met mijn huisgenote Lucy naar de lokale Kimironko markt. Alweer overladen komen we thuis met een mand, avocado\'s, ajuin, tomaten, souvenirs, een vergiet, een broek en een bal! Dit is een top-huis met top-mensen erin!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!